المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : حال مصر يا جماعة

mimostar
2008/11/18, 4:45 AM
النقطة الاولالقمح الفاسد الي الوزارة الجملية بتعتنا استوردة ولا مش عارف مين استوردة من اوكرانيا
رضينا اننا ناكل العيش وفية رملة وفية طوب ورضينا ان الواحد يقف اكتر من 4 ساعات علشان يجيب عيش من الطابور الجميل وشوف الحاجة الحلوة انت مش عارف كمان انت ممكن تجيب العيش وتخرج بية سليم ولا هتتطلع علي العناية المركز
علي راي المثل
رضينا بالعيش والعيش مش راضي بينا

النقطة الثانيةالاسم او الصقوق الي قال عليها الاستاذ المبجل علاء مبارك من ان الشعب المصري هيتوزع علية اسهم تعتبر نصيب للفرد المصري الباغ من العمر 21 عاما فيما اكثر وهذا يعتبر نصيبة من المال العام المصري عايز حقي مع الاحتفاظ لحققوق الالملكية لهاني رمزي
وطبعا محدش فاهم حاجة في اي حاجة

النقطة الثالثة
الاطباء المصريين في السعودية
تهريج ووساخة وقلة ادب وحاجة زبالة علي الاخر اعتذر عن صيغة الكلام
ولكن لم يتملكن غير الكبت مما اصاب المصريين في الدول العربية خاصتا وبالوجة الخاص السعودية والكويت وهل انتهت كرامة المصري بالخارج في اثناء فترة رائيسة رائيس جمهوريتنا المبجل المحترم
هل صار الانسان المصر لا سعر لة بالدخل وايضا بالخارج
ما هذه العقوبات المميتة للاطباء المصريين هل هذا جزات اطباء رفعو من معدلات الشيفاء في اللملكة
المحترمة ( اعكس الكلمة ) ما هذه العقوبات 1500 جالدة وبعد كدة تطلع السفارة السعودية وتقول لالالالا العقوبة كلها 20 سنة سجن و1470 جالدة اكنها بتتكلم عن واجبتين من كنتاكي والمشكلة مين الي هيحاسب عليهم لا يوجد ما اقولة او اعبر بية عن الصدمة الناتجة من هذه العقوبات
وكل دة علشان الانسانة الي كانت ببتعالج اميرة ياعني اية امير ولا بتاع اميرة دية عندهم مش في قانون الاطباء وحاجات تانية انا مش عايز اقولها اكيد انتو عرفنها

النقطة الرابعة

علمت من كام يوم ان في مدرس قتل تلميذة في اسكندرية من كتر الضرب قام بركل التلميذ المتوفى فى بطنه مما أدى لإصابته بإغماء وهبوط حاد بالدورة الدموية والقلب وفشل بوظائف التنفس والمخ ووفاته داخل المستشفى
يا فرحة قلبي شوفتو المدرس بيعمل اية في تلميذ علشان معملش الواجب امال لو كان قفشة وهو بيشرب سيجارة او بيعاكس بنت معاة في المدرسة او مزوغ من المدرسة كان هصل اية

انا بقول كفاية كدة علشان شكلي كدة انا الي هيجيل نقطة

اتمني من الي يقراء الموضوع ميبوسش علية ويمشي ويقول رائية اية في المواضيع المنيلة الي انا اتكلمت عليها

وكفاية كدة انا ....................

المراةالحديدية
2008/12/30, 4:04 AM
وما خفى كان اعظم

mimostar
2008/12/31, 5:25 PM
ولسة ولسة ولسة
الي يعيش يا ما يشوف

الملاك البرئ
2009/1/25, 9:42 PM
انا لله وانا اليه راجعون

وعجبي