المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : فضفض فى البيت بيتك

نور الاسلام
2009/1/1, 6:10 PM
اههههههههههههههه مش عارفة اعمل ايه فى القهر اللى احنا فيه واحنا شيفين دمنا مسكوب فى الشارع ولحمنا متبعتر فى الطرق واطفالنا وهمم مش لا قيين الامان يارب يااااااااااااااااااارب اعود بك من قهر الرجال يارب فرج على اخواننا يارب وارحمنا يارب وامهاتنا وهى بتعيط وبتتقتل واحنا بنتفرج يااااااااااااااااااعلى القهر اللى احنا فيه حسبنا الله ونعمالوكيل يارب اكيد مش هتردنا يارب ساعدنا يارب يارب اجعل كيدهم فى نحرهم يارب

non-stop
2009/1/1, 6:41 PM
بسم الله الرحمن الرحيم
الحمدلله والصلاة والسلام على رسول الله وعلى آله وصحبه أجمعين

امين يارب العالمين
ربنا يتقبل دعائك اختي

نور الاسلام

و ادعو الله عز وجل ان يتقبل دعائنا جميعا ...

اللهم إنا نشكو إليك اليهود فإنهم لا يعجزونك يا جبار السموات والأرض
اللهم إحصهم عددا واقتلهم بددا...

اللهم اجعل كيدهم فى نحورهم ...
امين
امين
امين
وصلي اللهم وسلم علي سيدنا محمد ...

ميرووو
2009/1/3, 3:24 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

اللَّهُمَّ إِنَّ بنا فِي غَزَّةَ مِنَ البَلاَءِ مَا لاَ يَعْلَمُهُ إِلاَّ أَنْتَ، إِلَهَنا إِلَى مَنْ نَشْتَكِي وَأَنْتَ
الكَرِيمُ القَادِر، أَمْ بِمَنْ نَسْتَنْصِرُ وَأَنْتَ المَوْلَى النَّاصِر، أَمْ بِمَنْ نَسْتَغِيثُ وَأَنْتَ المَوْلَى
القَاهِر، اللَّهُمَّ يا مَنْ بِيَدِهِ مَفاتِيحُ الفَرَجِ فَرِّجْ عَنَّا وَاكْشِفْ ما بِنا مِنْ غٌمَّةٍ.
اللَّهُمَّ يا عَزِيزُ يا جَبَّارُ يا قَاهِرُ يا قَادِرُ يا مُهَيْمِنُ يا مَنْ لاَ يُعْجِزُه شَيْءٌ فِي الأَرْضِ
وَلاَ فِي السَّماءِ، أَنْزِلْ رِجْزَكَ وَعَذَابَكَ عَلَى اليَهُودِ الصَّهَايِنَةِ وَمَنْ يُعِينُهُمْ عَلَى الْمُسْلِمِينَ.
اللَّهُمَّ يا مَنْ بِيَدِهِ مَقَالِيدُ الأُمُورِ، يا مَنْ يُغَيِّرُ وَلاَ يَتَغَيَّرُ قَدْ اشْتاقَتْ أُنْفُسُنا إِلَى عِزَّةِ الإِسْلاَمِ،
فَنَسْأَلُكَ نَصْراً تُعِزُّ بِهِ الإِسْلاَمَ وَأَهْلَهُ وَتٌذِلُّ بِهِ البَاطِلَ وَأَهْلَهُ.

اللهم آمين... اللهم آمين... اللهم آمين

حسبنا الله ونعم الوكيل

نور الاسلام
2009/1/8, 5:55 PM
غالى ترابك ياوطنى حبك نبض دماء

ابن النيل000
2009/1/8, 10:43 PM
مطر00
بلون ٍ احمر قاني
تزين وجهها غزة
وتلقاني
تودعني وتحملني
الى البستان
فينساني
المطر00
زماني بائسٌ فاني
لأقول00
صباح الخير يا غزة
صباح الموت والعزة
صباح بلون الليل
كجرح الأمس
يغور الهم في نفسي
فأنساني
يا مطر
أنسانى00

crazysamara
2009/1/8, 10:54 PM
شـكــ وبارك الله فيك ـــرا لك ... لك مني أجمل تحية .

ayazon
2009/1/14, 11:52 PM
اللَّهُمَّ إِنَّ بنا فِي غَزَّةَ مِنَ البَلاَءِ مَا لاَ يَعْلَمُهُ إِلاَّ أَنْتَ، إِلَهَنا إِلَى مَنْ نَشْتَكِي وَأَنْتَ
الكَرِيمُ القَادِر، أَمْ بِمَنْ نَسْتَنْصِرُ وَأَنْتَ المَوْلَى النَّاصِر، أَمْ بِمَنْ نَسْتَغِيثُ وَأَنْتَ المَوْلَى
القَاهِر، اللَّهُمَّ يا مَنْ بِيَدِهِ مَفاتِيحُ الفَرَجِ فَرِّجْ عَنَّا وَاكْشِفْ ما بِنا مِنْ غٌمَّةٍ.
اللَّهُمَّ يا عَزِيزُ يا جَبَّارُ يا قَاهِرُ يا قَادِرُ يا مُهَيْمِنُ يا مَنْ لاَ يُعْجِزُه شَيْءٌ فِي الأَرْضِ
وَلاَ فِي السَّماءِ، أَنْزِلْ رِجْزَكَ وَعَذَابَكَ عَلَى اليَهُودِ الصَّهَايِنَةِ وَمَنْ يُعِينُهُمْ عَلَى الْمُسْلِمِينَ.
اللَّهُمَّ يا مَنْ بِيَدِهِ مَقَالِيدُ الأُمُورِ، يا مَنْ يُغَيِّرُ وَلاَ يَتَغَيَّرُ قَدْ اشْتاقَتْ أُنْفُسُنا إِلَى عِزَّةِ الإِسْلاَمِ،
فَنَسْأَلُكَ نَصْراً تُعِزُّ بِهِ الإِسْلاَمَ وَأَهْلَهُ وَتٌذِلُّ بِهِ البَاطِلَ وَأَهْلَهُ.

اللهم امين....
احب اشكركم جميعا على الموضوعات المميزة

نور الاسلام
2009/1/26, 10:00 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ازيكم كلكم ياجماعة انا عملت الموضوع ده يمكن كانت حالتى النفسية تعبانة عشان غزة بس انا عملتو لكل شخص فى المنتدى يكون عايز يفطفط بااى حاجة تعبتو واحنا نحاول نخفف عليه مشكلتو وانا بشكر كل اخواتى فى المنتدى اللى شاركو فى الموضوع

صبرى ابوالسعود
2009/3/10, 4:55 PM
اههههههههههههههه مش عارفة اعمل ايه فى القهر اللى احنا فيه واحنا شيفين دمنا مسكوب فى الشارع ولحمنا متبعتر فى الطرق واطفالنا وهمم مش لا قيين الامان يارب يااااااااااااااااااارب اعود بك من قهر الرجال يارب فرج على اخواننا يارب وارحمنا يارب وامهاتنا وهى بتعيط وبتتقتل واحنا بنتفرج يااااااااااااااااااعلى القهر اللى احنا فيه حسبنا الله ونعمالوكيل يارب اكيد مش هتردنا يارب ساعدنا يارب يارب اجعل كيدهم فى نحرهم يارب
:Egypt::Egypt::Egypt::Egypt:مابأيدينا فعل شئ فى ظل هذه السياسه الشخصيه لجميع رؤساء العرب ومن ضمنهم السياسه الفلسطنيه وتم التأكيد من ذلك(حماس)السياسه الشخصيه تعنى السياسه النقديه0000

سومه الزهار
2009/11/5, 6:57 AM
أشكرك أختي علي هذا الموضوع المتميز

دمتي في تفوق

اللهم عليك بأعداء الدين في كل مكان

اللهم أنصر الاسلام والمسلمين في كل مكان
امين يا رب العالمين

AHMED_PC
2009/11/7, 2:59 PM
احساس رائع
شكرا نور