المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : حان وقت الرحيل

عيون باكية
2011/2/15, 9:25 PM
رحلت ولم اعد ارجع الى ما كنت عليه .. ... رحلت وماضيا يؤلمنى عما كنت فيه .... رحلت واتذكرت ما هانت عليه دموعى ....رحلت وانكسرت امالى فى شموخى ....رحلت وانا باكى على غربتى ....غربتى فى حياتى وفى وطنى ....رحلت عن ما كنت احلم به ....رحلت ولم ادرى الى اين ...الى مستقبل ارى فيه الواقع ...ولا الى مستقبل اتذكر فيه الماضى ...... رحلت ونسيت اسمى مع رحيلى ..وتذكرت شيئا واحد لم انساه طوال رحيلى .....رحلت ونست كل ما كان بى ولم انسى هذا الشئ .
......لم اتوقع انننى لم اقدر على نسيانه ..... يجول فى ذهنى وقلبى ويحزننى نسيانه ولكن لا استطيع ....... وجعلنى افكر فى هذا الوقت ... واتسأل نفسى
هل حان الان وقت الرحيل؟؟؟؟؟؟
ما هذا الشى الذى يحاورنى ...اننى استغرب له ويكيد يجننى هذا الشى ..... فقد نزعت ما بى لكى ارحل .... عن هذا الشى
الشى الذى يحاورنى هو *****نسيان قلبى ****
لقد وعدت نفسى بالرحيل عن كل شى حتى عن ما يحيى القلب وهو **الحب**
اتعقدت ان رحيلى سوف ينسينى هذه الكلمه التى تتداول الان مع الكل .......... استغربت وقلت انتى سبب رحيلى لما تبقين فى قلبى وذهنى لما

الان اسألكم اصدقائى
هل الحب يختفى من قلب انسان حين رحيله من جو الاحباب ؟وهل يستطيع ان يظهر تانى؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مملكه الحب
2011/2/16, 7:41 PM
اسمحلى اجاوب على سؤالك
هل الحب يختفى من قلب انسان حين رحيله من جو الاحباب ؟وهل يستطيع ان يظهر تانى؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ماعتقدش ان الحب ممكن يختفى بمجرد رحيل الاحباب بالعكس ده ممكن يزيد اكتر ده لو حب حقيقى فعلا ونابع من القلب ووارد جدا ظهوره بعوده الاحباب مجداا

عيون باكيه

موضوع متميز
وبدايه موفقه

تحياتى لك

عيون باكية
2011/2/17, 9:30 PM
تسلمى يا مملكه الحب على الاجابه دى
عندك حق فى اجابتك
بس اعتقد ليس الكثير منا يعتقد هذا
مرسيه على المشاركه

nody we bas
2011/2/18, 3:44 AM
lw kan 7ob bgd 3omro ma hayensaa 7ata lw 2al keda yeb2a beyekdaab 3la nafso we 3la elly 7awaleh elly bay7eeb bgd me4 be el sahl yensa

عيون باكية
2011/2/18, 3:54 AM
عندك حق والله نودى فى كلامك
ورايك جميل
اللى بيحب حد صعب ينساه
تسلمى
نودى:36_1_55[1]:

nody we bas
2011/2/18, 3:57 AM
:36_1_39[1]:

الاميرة بدر البدور
2011/2/23, 7:45 PM