المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ( ما هو الموقف الذي غير مجرئ حياتك ؟؟!!!)

kotomoto88
2007/12/13, 1:28 PM
من المعلوم بأن الحياة هي عبارة عن سيناريو واقعي نعيش من خلاله دراما العمر بسنينه وايامه ولياليه بحلوه ومره , وبالتالي تتجسد عن ذلك العديد من المشاهد الاكثر دلالة وعمق لتبقئ خالده بالذهن , وغالبا ما تكون نتاج عن المواقف الاكثر تاثيرا على واقع حياتنا بمختلف جوانبها , وما من شخص فينا الا ولابد وان هناك موقفا معينا كانت نتيجته اجراء تغيير فعلي على مجرئ حياته بشكل عام او باي من جوانبها ..............الخ , ومن الطبيعي ان يكون لذلك انعكاسا اما ايجابا او سلبا على حياته !!!!!!!!!
- ياترئ ما هو الموقف الذي كان له اثر التغيير على مجرئ حياتك ؟ ؟ او على اي جانب من جوانبها ؟؟؟؟!!!!!!
- وهل كان تاثيرا ايجابيا ؟! ام سلبيا؟؟؟؟؟؟!!!!!!

رهين
2007/12/18, 5:51 PM
بصراحه هي مواقف كتير وكل موقف فيهم اثر كبير في حياتي

انا هقول واحد منهم وهو لما انا اعجبت ببنت كانت بتاخد معايا دروس في الثانويه العامه ولحسن الحظ كانت بتاخد مع نفس المدرسين الي انا باخد معاهم

وكنت بصراحه متردد اوي اني اكلمها وكنت مكسوف موت ( كنت انما دلوقتي انتوا ببتكلموا مع اسد ) المهم اخدت قرار اني اكلمها وفعلا استين بعد معاد درسها واستنتها في شارع هي بتعدي منه وجيت عشان اكلمها كنت ملبوخ موت
لقيته هي صدتني بكل قوله لدرجه انها كانت عوزه تلم عليا الشارع المهم بعد كدا خدت قرار اني مااتكسفش من حاجه لان ما فيش حاجه تستاهل والحمد لله عملت الموضوع دي بعد كدا 3مرات وكلهم فشلوا برضو له مش عارف

yoyo.vet
2008/3/31, 11:23 AM
وانا في 3 ثانوي بعدت عن صديقة عمري اللي كانت صاحبتي من 10 سنين
وربنا عوضتني بدلها اصحاب كتييييييييييييير

وكانت فتريتي معاه كنت مش اجتماعية قليلة الكلام مش اعرف اخذ قراراتي بنفسي
بس بعد ما ابتعدنا كل واحد اتغير

حسيت لما اتكلمت مع الناس كلها حسيت انهم بيحبوني ومستعدين كلهم يسمعوني وانا اسمعهم
بقيت اجتماعية زيادة عن اللزوم
عشت الحياة بتجاربها واتخذت قراراتي بنفسي

باختصار عشت حياة افضل
ومحدش بعدها شفني وقالي انتي كده احسن

شكرا علي الموضوع ياكوتوموتو