المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : الابراج.........!!!

Ali Younis
2006/12/26, 2:15 PM
الابراج الناريه : وهى الحمل - الأسد - القوس
حركه - ديناميكيه - خلق - ابداع - عاطفه متأججه - ثقه - عشق للحريه - شجاعه - تفاؤل مميزات مشتركه
تسلط - غطرسه - زهو - تبزير - حساسيه - عدائيه - عصبيه - حده سلبيات مشتركه
المولود النارى عملى - مسيطر - صريح - صاحب حضور لافت خصائص

--------------------------------------------------------------------------------
الأبراج الترابيه : وهى الثور - العذراء - الجدى
أسلوب مميز - تركيز - واقعيه - صلابه - تركيز على الهدف - مجابهه - نشاط - توفير - عناد - صبر - توازن - ثبات فى التفكير - هدوء - وضوح مميزات مشتركه
حب الماده - بلاده - استبداد - عناد - تمسك بالمبادىء - تصلب فى الرأى سلبيات مشتركه
المولود الترابى صاحب حركه دائمه - عفوى وواقعى - واضح فى رأيه وثابت فى نظريته - صبور - طموح خصائص

--------------------------------------------------------------------------------
الأبراج الهوائيه : وهى الجوزاء - الميزان - الدلو
حب الأطلاع - ثقافه - سرعة بديهه - ادراك - عمق فى التفكير - مثاليه - ديناميكيه - انفتاح فى العلاقات - حب الكلام - سرعه فى القرار - حب المناقشه - الجدال - دهاء - مرح مميزات مشتركه
ثرثره - قلق - عصبيه - قلة تركيز - لامبالاه - سطحيه - فضوليه - حشريه - حب الظهور سلبيات مشتركه
المولود الهوائى مثقف - مفكر - مبدع - متحدث لبق وثرثار خصائص

الأبراج المائيه : وهى السرطان - العقرب - الحوت
عاطفه - هدوء - تضحيه - حب المساعده - رومانسيه - عشق الأحلام - وفاء - اخلاص - انسانيه - رقه - حنان - اثاره - تدفق - دلال - التزام مميزات مشتركه
حساسيه زائده - كسل - تقلب - مزاجيه - تسرع - مبالغه فى الدلال - بعد عن الواقعيه - استسلام سلبيات مشتركه
المولود المائى عاطفى - حالم - خدوم - لعوب ومتقلب خصائص

المــــولود بين برجــــين

قد تكون صفاته احلى ومواهبه متعدده أكثر فالجمع بين النقيضين له ايقاعات ملونه أبعد ماتكون عن التشابه والرتابه

Ali Younis
2006/12/26, 3:57 PM
يا رب يكون عجبكم الموضوع ولكن يعجبنى انا اكتر رضورتوم فلا تبخلو علينا بل رضوض

جومي
2006/12/29, 10:36 AM
عاطفه - هدوء - تضحيه - حب المساعده - رومانسيه - عشق الأحلام - وفاء - اخلاص - انسانيه - رقه - حنان - اثاره - تدفق - دلال - التزام مميزات مشتركه
حساسيه زائده - كسل - تقلب - مزاجيه - تسرع - مبالغه فى الدلال - بعد عن الواقعيه - استسلام سلبيات مشتركه
المولود المائى عاطفى - حالم - خدوم - لعوب ومتقلب خصائص
لا بجد توبك جميل جدا تسلم ايدك

Ali Younis
2006/12/29, 10:38 AM
مشكوووووووووووووووووووووووووور

اخى الغالى على مرورك الجيد

ادامك الله لنا

جومي
2006/12/29, 10:48 AM
على فكرة انا بنت

Ali Younis
2006/12/29, 10:49 AM
طيب انا اسف جدا

مشكووووووووووووووووووووووووووره على مرورك

كده حلوو ههههههههههههه

طيف الإيمان
2007/7/27, 11:56 PM
متى سنكتفي من أستيراد أفكارنا ومعتقداتنا من الغرب
هذا ياخي حراااااااااااااااااااام حراااااااااااااااااام حرااااااااااااااااام حرام ا لابراج
أستغفر الله ياقيس ألست مسلم ياقيس
ماتعرف أن الأبراج حرام وبدعه لم تكن موجوده أيام الرسول والصاحبه
وكل بدعه ضلاله وكل ضلاله في النار بعدين مافي شي يثبت هذا الكلام يعني كذب
حتى لو كان اللاعب أومزح الرسول قال(( لاتكذب ولو كنت مازحا))
أنت ياقيس مئثوم مئثوم بمعنى الكلمه
أتمنى من المشرفين حذف هذا المنكر
ياقيس اتمنا انك تحط موضوع ينفع مايضر

سماح موحه
2007/7/29, 1:11 AM
شكرررررررررررررررررررا قيس على الموضوع

حمادة القلب الطيب
2007/8/3, 11:53 PM
الأبراج الترابيه : وهى الثور - العذراء - الجدى
أسلوب مميز - تركيز - واقعيه - صلابه - تركيز على الهدف - مجابهه - نشاط - توفير - عناد - صبر - توازن - ثبات فى التفكير - هدوء - وضوح مميزات مشتركه
حب الماده - بلاده - استبداد - عناد - تمسك بالمبادىء - تصلب فى الرأى سلبيات مشتركه
المولود الترابى صاحب حركه دائمه - عفوى وواقعى - واضح فى رأيه وثابت فى نظريته - صبور - طموح خصائص

هوا بص الموضوع حلو بس فى حاجة مش عارف العيب فى الموضوع

ولة فيا انا انا عصبى اوى و غيور و عنادى و مفيش صبر خلاص يلا ممكن يبقى فى شوية

مش عارف العيب منين

شكرا اخى على الموضوع الجامد و شكرا كمان مرة