المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : انا فى هيرة ومحتاج ارائكم كلكم يا ريت تدخل وترد عليا

nemoo
2007/1/30, 4:40 PM
الموضوع انى كنت بحب بنت جارتى ومقتلهاش انى بحبها وكنت حاسس انها هى كمان بتحبنى لانى لاى واحد يقدر انه يحس انى فى حد بحبه او معجب بيه هوة الشخص نفسة بس الحب بنا كان حب عن طريق العيون حب طاهر قاعدنا فترة كبيرة على الموضوع دة بس حسيت انها بتبعد ودة من حقها لانى مفيش ارطباط خالص بنا وكمان مكنش هينفع لو دخلنا فى ارطباط اننا نكمل علشان حاجات كتير قوى منهم انى عندهم فى البيت مش بحبو اللى عندنا وكمان انا كنت شايف دة بعين وعندنا فى البيت نفس الكلام بس مش هى دى المشكلة المهم بعد فترة حسيت انها دخلت فى ارطبات مع شخص تانى كانت تقف بالساعة فى الشباك مستخبية ور السطارة بتتكلم وعندها حسيت انها قدرت تنسانى وبعد كل السنين اللى كنا بنحب بعضنا او اللى كنت بحبها فيها قدرت انسها بسهولة مش عارف ازى بس نستها ودخلت الكلية واتعرفت عاى ناس كتير قوى صبيان وبنات واتعرفت على بنت كانت شقية بتحب تتنطط ورتجرى وتلعب ومرحة كنت عاوز اقرب منها والعلاقة متبقاش زمايل دراسة بس... بس معرفتش ولما جيت احاول انى اقرب اكتر فى الوقت دة لاقيت واحد دخل حياتها انا مكنتش بحبها بس كنت معجب بشخصيتها وبقينا صحاب بس هى متعرفش اللى انا كنت عاوزة(وعلى الرغم من التنطيط واللعب والجرى دة كانت اشطر وحدة فينا كلنا) المهم اتعرفت على بنت كنا بناخد قرصات مع بعض وبدات العلاقة تطور ممكن بعد القرص نتمشى شوية بس انا كنت بعتبرها كصديقة او زميلة وكنت بعاملها زى اختى بالضبط وفى مرة كنت بسالها على جزء فى مادة قلتلى انها محضرتش الجزء دة ولما جت تحضرة ...حضرتة مع ناس تانى وهى قعدة فى السكشن كان فى بنت فضلت تتنطط ومفهمتش منها حاجة رحت انا قلتلها اسمها كذا قلتى اة انت عرفت ازى انت تعرفها رديت عليها قلتها اة اعرفها وانا معجب بشخصيتها وكدة يعنى رحت قلتلى انها بطبعها هدية وهى مش بتحب التنطيط دة وفى الوقت دة حسيت انها متغيرة مش زى الاول وقعدت متغيرة فترة كبيرة وفى الفترة دى حسيت انها كان فى حب من نحيتها بس والله انا كنت بتعامل معها زى اختى بالظبط........ وجت فى مرة نسيت ميعاد القرص فتصلت بها وسلمت عليها وسئلتها على ميعاد القرص وبعد مقفلت معها بعتتلى رسالة بتقولى متكلمنيش تانى على الرقم دة بعد كدة بقيت كل لما اشفها اعم نفسى مش شايفها وفضلت كدة لحد لما الترم خلص ......وقعت مع نفسى والكلمة اللى كنت بقولها لنفسى على طول بدات تيجى امام عين على طول الكلمة هى انى احسن حاجة فى الدنيا انى الواحد يلاقى حد يحبه ويلاقى قلب يخاف عليه ويوم ملاقيت القلب دة كنت بتعامل معاة اكنه اخويا صحبى انما حب مكنش فى بالى خالص ......مش عارف اعمل اية ..........بالله عليكو تقولى اعمل اية انا فعلا فى حيرة ..........مستنى ارئكم يا ريت النصيحة

lamalamlom
2007/1/31, 12:36 PM
تعرف انت الي بتقول عليه دا مش مشكلة ولا حاجة انا صحيح صغيرة في السن انت فكلية وانا لسا فثانوية عامة بي الموضوع مش كبير زي ماانت فاكر الموضوع كله ميستاهلش

انا هقلك على حاجة الواحد مش بيخطط مين يكون حبيبه او حاجة زي كدة الحب حاجة تانية خالص الحب ممكن يكون لانسان تكرهه كره مش طبيعي بس فجأة تحبه الحب حاجة كدة تنزل فجأة تحس بيها فجأة من غير متقول انا عايز احب دي او مش عايز احب دي لا دا حاجة اكبر من كدة بكتير

وفعلا زي مانات قلت الواحد بيحتاج لقلب يحن عليه ويهتم بيه بس كل دا عايز الصبر لانك لو غلط فمرة واحدة وكنت رومانسي هتتجرح العمر كلو وجرح الحب بيوجع ويفضل معاك على طول

نصيحتي بقا بسيطة جدا :الصبر الصبر وبكرا لما تهتم بدراستك كتير ممكن تشغلك عن التفكير بالكلام دا وتلاقي بكرا البنت الي تدخل قلبك بسرعة

فتاة لم يتبق منها سوى الذكريات

Ali Younis
2007/2/1, 4:44 PM
مشكوووووووووووووووووور
اخى الغالى على الموضوع القيم
ادامك الله لنا

اخوك / قيـــس

حمادة القلب الطيب
2007/2/13, 7:55 PM
مش عارف و الله اقولك اية بس........... مش عارف برضو اقول اية ؟

بس رنا معاك و حاول اقولها

((((( بحبك )))))

علشان هى برضو

تحس بحبك ليها ماشى يلا وربنا يستر علشان امها متجيش تتضربك بل شبشب

هههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههه

ماشى