المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : اسئله محرجه جدا؟؟؟؟؟؟؟؟

nona mne
2007/4/11, 9:49 AM
:mad: :( انا عاوزه اجابه من جميع الاعضاء دا طبعا اذا سمحوا

مـــــــا هيه اجمل بنت فى نظر كل عضو وعضوه وبكل صراحه؟؟؟

ماهي الصفات اللى بيحبها الولد فى البنت ؟؟

ماهى الصفات اللى بتحبها البنت فى الولد ؟؟

وما هو الجمال من وجه نظرك ؟؟

رهين
2007/4/11, 10:53 AM
ايه المواضيع الفضيحه دي والي بتودي الواحد في دهيه

ماشي يا حنين هجاوب

مش فاهم السوال كويس

يعني انها تكون بنت الاول يعني الحجات الاساسيه انها تكون رقيقه جميله المظهر صوتها الهادي

وبعد كدا الحنيه والطيبه و الذكاء وخفه الدم وايه تاني والله مش عارف بس هم كتير يعني.

انا مش عارف خالص تقريبا بس هقول الي اعرفه يعني ان الشاب يكون شيك دمه خفيف ذكي يسمعلها

ويساعدها ويقف دمبها لما تكون محتاجه لحاجه مش عارف بقي ايه تاني ؟

الجمال مش جمال الوجه خااااااالص الجسم لازم يكون جميل البت يطلع عنا وتحس والواد يتنيل يروح الجم

بس جمال الروح هو الي جمال الصح وكمان من الجمال انك لا تشوف حاجه ترتاح ودوت الطبيعي يعني.

مرسي جداااااااااااااااااااا علي الموضوع الجميل وعاوزيك توضحي السوال الاول ااااااااااااااااااااااااا

nona mne
2007/4/11, 11:56 AM
سؤالى واضح انت اكيد مش مركز

عاوزه اعرف ما صفات اجمل بنت بالنسبه لكل عضو او عضوه

كل واحد يتكلم راى مختلف وبوجهة النظر الخاصه بيه؟؟؟؟؟؟؟

nader
2007/4/11, 1:55 PM
صفات اجمل بنت بالنسبه ليه هي

البنت الي اخلقها عليا

البنت الي طيبه

على العطار
2007/4/11, 2:35 PM
هيا الاسئلة مش محرجة اوى يعنى وسهلة وادى الاجابة الاول اجمل بنت بنظرى طبعا البنت اللى تكون موزة وموزة طحن كمان لان اول حاجة بتلفت النظر لاى بنت هيا الجمال ونسيبنا بقة من موضوع جمال الروح دة لان الموضوع دة محدش بيفكر فية غير بعد جمال الشكل واتحدى اى حد يكزب ويقول غير كدة
التانى المواصفات طبعا واكيد الاول الجمال جمال الشكل وجمال الجسم وب النسبة للذكاء والكلام الكبير دة دى حاجات استسنائية مش هتفرق كتير لان مفيش راجل يحب ان تكون الحتة بتاعتة ذكية اوى او تكون اذكى منة
واهم حاجة بعد الجمال خفة الدم بس مش لدرجة الاستظراف وتكون كلامها قليل بعد الجواز مش قبلة قبل الجواز ياريت تتكلم لان الواحد مش هيفضل يكلم نفسة وهيا البنت يعنى عاملة فيها ست المكسوفة وبعد الجواز ياريت لو تبطل كلام على الفاضى والمليان المهم انها تكون عندها الرؤية واضحة امتى تتكلم وامتى تسكت وتكون نسمة كدة كدة جوة البيت التالت البت تحب اية فى الولد دى بقة المشكلة لان فى بنات كتير هيفا وهيفا جد طبعا مش هيفا المغنية لان دى مفيش فى انوثتها اتنين يعنى البنت لما تكون هيفا بتدور على اللبس والشكل والواد اللى يكون شبة تامر حسنى ومع انة يكون زى تامر حسنى دى حكاية سهلة لانه عادى يعنى ممكن يضرب ورقة وشهادة الجيش يزورها يعنى ويدخلة السجن كام شهر زى تامر وفى بنات ما بتدورش غير على الولد الرومانسى الهادى فى زمن ما حدش بيعتر الولد دة غير ولد اهبل ما لهوش فى الدنيا ومشاكلها وفى بنات تحب الولد اللى تحس معاة انها هتكون با امان من غدر الدنيا ولد زى ما بيقولو يقدر يجيب الفلوس من بق السبع ودى البنت اللى بتدور على راجل ويمكن تكون دى اهم حاجة المفروض البنت تدور عليها ولد يكون با الف راجل الرابع موضوع الجمال من وجهة نظرى انا لو قولت وجهة نظرى بصراحة هعمل فضيحة فى المنتدى لانى هقول كلام كبير فا بلاش اجاوب احسن على السؤال دة ومع السلامو عليكم وشكرا على موضوعك

nona mne
2007/4/11, 8:08 PM
صفات اجمل بنت بالنسبه ليه هي
البنت الي اخلقها عليا
البنت الي طيبه

شكرا ليك يا نادر بارك الله فيك

دمت لى بكل ود

nona mne
2007/4/11, 8:10 PM
اخى فى الله على ياريت تحسن من كلماتك

وانا ارد على ردك باسلوب احسن واوضح من كده بلاش اسلوب

الناس اللى مش كويسه

هشام
2007/4/11, 8:37 PM
اجابتي بكل صراحه والله الموفق

اجمل بنت في عيوني ونظري اول حرف في اسمها (ج)

التدين والهدوء وجمال الروح وخفة الدم وتكون بتتقي الله ومخلصه واركز علي الإخلاص وحاجات تانيه كتيييير بس دول ابرزهم

اعتقد ان البنات ممكن يجاوبه افضل هذا السؤال

جمال الروح ونقاء السريره وشفافية القلب واخلاص النفس والتضحيه كلها تعني جمال عظيييييم اعتقد ومن خلال وجهة نظري المتواضعه انه افضل بكثيييير من جمال الجسد

اتمني ان اكون قد وفقت في الرد وفي انتظار التعليق الصريح كما تعودت اختي الغاليه وجزاكي الله خيرا

:) :( :confused: :) :( :confused: :) :(

هشام
2007/4/12, 6:04 PM
كل سنه وانتي طيبه ،معلش جت متاخره شويه بس مش انا السبب
وهفوتها المره دي بس لكن بعد كده مش هيحصل طيب

:) :confused: :( :) :( :confused: :) :( :confused: :) :( :confused:

nona mne
2007/4/13, 4:27 PM
والله يا هشام انا مش طلبت منك انك تقوللى اول حرف من اسمها

وبعدين لو خبيت على الناس كلها فانا لا صح ولالآ

مشكور على الاجابه ومشكور على كل سنه وانا طيبه

مع انها جايه متاخر يا شوشو

اميره الجمال
2007/4/14, 2:58 PM
على فكرة عيد ميلادك كان مع عيد ميلادى

عموما شكرا يا عسل

وانا اول واحده انشاء الله

حتجاوب على اساءلتك للبنات

شكرا يا غاليه.

هشام
2007/4/14, 8:16 PM
يمكن اكون ما فهمت قصدك من سؤالك من هي اجمل بنت في نظر كل واحد الا بعد ان اجبته ولكن انا متاكد اني بجد هموووووت من كتر التفكيير فيها واشكرك علي ردك وبالنسبه لتاخير التهنئه باليوم السعيد فانتي السبب يا نونه ههههههههههههههه وانا فوتها المره دي بس
مشكوره بردك ولا حرمني الله منك ابدا

nona mne
2007/4/15, 6:18 PM
شكرا يا هشاااااااااام على ردك اللى منورنى

nona mne
2007/4/15, 6:20 PM
ربنا يخليكى ليه يا اميرة الجمال يا عسوله

والله انتى الوحيده فى البنات اللى بترد عليه

تملى ومنوره صفحاتى بردك الجميل يا قمر

شكرا ليكى يا حبيبة قلبى

kitkat
2007/4/16, 3:11 PM
السلام عليكم
بجد موضوع جميل يا نونا
وياريت كل الاعضاء بنات وشباب يردوا عليه ونعرف رأيهم بصراحة

وعلى فكرة انا ثبتلك الموضوع يا نونا ومنتظرين منك مواضيع اجمل واجمل

nona mne
2007/4/21, 8:41 PM
اشكرك يا كيت كات على اهتمامك بس

ياريت يكون فيه رد منك بردو ولا ايه

شكرا يا ليك جميل

عصافير البحر
2007/5/7, 5:39 PM
اولا شكرا على الموضوع بس انا شايفة انها مش اسئلة محرجة ولا حاجه
اجمل بنت هى البنت المؤدبه الذوق الخجوله المحترمة اللى اخلاقها عالية جدااااا
اما بالنسبة للسؤال التانىماهي الصفات اللى بيحبها الولد فى البنت ؟؟
فاعتقد ان الاولاد اولى بالاجابة على هذا السؤال
اما السؤال الثالثماهى الصفات اللى بتحبها البنت فى الولد ؟؟
الرجولة بمعنى الكلمة و الادب والاخلاق العاليه والاحترام والحب وكل دة بيكمل بعضه
اما بالنسبه لاجمل بنت ؟
هى البنت الجميله الروح

nona mne
2007/5/7, 10:12 PM
جزاكى الله خيرا حبيبتى فى الله

عصافير البحر وشكرا على ردك الجميل يا قمر

عصافير البحر
2007/5/7, 10:35 PM
واياكم وجزاك الله خيرا دة انتى اللى قمر الله يخليكى يا nona mne

nona mne
2007/5/9, 7:16 AM
شكراً لكى اختى

هشام
2007/8/5, 4:07 PM
ياشباب منتدانا الغالي يلا انتوا نمتو ولا ايه جاوبوا الموضوع مهم جدا

nona mne
2007/8/8, 9:37 PM
والله يا هشام مش عارفه فيه ايه هما امتى هيفوقو من النوم دا

صحصحو يا شباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااب

دودي
2008/1/18, 6:17 AM
السلام عليكم ورحمة الله وبركات هي مش محرجة ولا حاجة الناس كلها بتفكر في الحجات دي ومن وجهة نظري ان اجمل بنت هي اللي تجمع حلاوة الشكل والوش والجسم وحلاوة الروح والشخصية في نفس الوقت عشان فعلا لو كانت كدة تبقي هي اجمل بنت وكمان تبقي ملكة جمال ودة بالضبط اللي بيحصل لما يختارو ميس ايجبت والكلام دة اما بقي السؤال الجي يجاوب علية الولاد احسن بس رائئي انا انها تكون حلوة وامورة دي اول حاجة يبوصولها وبعدين الاخلاق والنسب والحجات دي وكلهم يقولو نحبها ذكية بس دة كلام فارلاغ لان مفيش ولد يحب البنت اذكي من ولا اعلي منة في اي حاجة ويحب ان يكون هو المسيطر عليها وكلهم بردو يحبو البنت الهادية اللي تسمع الكلام من غير منافشة سي السيد يعني اما عن البنات تحب ايه انا عن نفسي اهم حاجة في الولد دينة واخلاقة لو دة موجود يهون اي حاجة تانية ولو الدين صح يبقي كل حاجة صح بهد كدة وبعد كدة يكون وسيم وشخصيتة كويسة متفاهم حنين مستواة الاجتماعي والمادي كويس ويكون راجل بالكلمة يتحمل المسئولية وراجل راجل يعني مش ولاد 2008 الخيخة اللي بيسقطو البنطلونات والجمال في نظري بجد هو جمال الروح والشخصية بس مش معني كدة ان يكون الشكل وحش قوي.لآيكون مقبول علي الاقل بس كدة معلش طولت عليكم سلااااااااااام ارجو تردي عليا وميرسي ليكي

كن او لا تكن
2008/1/25, 1:17 AM
السلام عليكم اولا كيف حالكم جمييييييييييع اجابه السؤال الاول هي ان تكوون شريفه وجميله وعندهاا اسلوووب _ الصفاات الي بيحبها الولد في البنت بان تكوون اةول شي ذو مظهر جمييل وعندها اسلووب في التعامل معه وتكوون تفهمه بسرعه ويكوون يحبها هو قبل كل شي اما بالنسبه للشؤال الاخير الجماال هو جمما الرووح

عاشقة الحبيب
2008/2/14, 4:08 AM
بصراحه انا لسه جديده فى المنتدى فبلاش السؤال الاول اما الثانى فكل الشباب عايزين شويه حاجات بسيطه فى البنت وهى تكون جميله ولما تقوليله الجمال مش كل حاجه يقول (هو الواحد هايتجوز كام مره)وتكون دمها خفيف ومش نكديه ورقيقه ومخلصه وحنينه وطيبه وذكيه ولماحه يعنى تفهمه من غير مايتكلم وتسمع الكلام وتعرف توفق بين الشغل والبيت والولاد واهم حاجه تكون مؤدبه وملهاش علاقات وكده يعنى ولو سألتيه بعد الطلبات دى انت فيك ايه يقولك( الراجل ما يتعيبش)المهم السؤال الثالث وده انا هاقول رأى الشخصى اكتر صفه ممكن تجذبنى فى الراجل ثقافته وانه يكون جنتل مان فى تعامله مع النساء لان انا بشوف شباب طريقه تعامله صعبه وده بره امال فى البيت بيعمل اية وكمان يكون رومانسى شويتين ويبقى فيه مساحه للحوار واهم حاجه انه يكون متدين يعنى يكون بيخاف من ربناوالسؤال الرابع مقاييس الجمال الجاذبيه لما الشخص اللى قدامك يلفت نظرك و يفرض عليكى انك تسمعيله وتهتمى بيه وقتها هاتحسى ان ده اجمل راجل فى الدنيا

yoyo.vet
2008/3/20, 2:39 PM
الولد المحترم بيحب في البنت انها تكون محترمة ومتدينة لبسها واسع دمها خفيف وباقي الاجابة معنديش فكرة فيها اوي

انه يكون انسان ومحترم ومتدين يشاركها حياتها ويكون ناصح لها

الجمال جمال الروح والقلب

شكرا علي الموضوع