المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : [ أخرى ] : اسطنبول وتاجير سيارة بسائق في تركيا

تسويق ستة
2021/1/20, 12:47 AM
صباح الخير النهارده نتكلم عن السياحه في تركيا وهنتكلم بشكل كبير عن افضل الاماكن اللي انت ممكن تروحها لو انت زعلت تركيا في الشتاء هنركب النهارده على سياحه في فصل الشتاء بس والجو عامل ازاي والاجواء عامله ازاي هناك في تركيا في اسطنبول بوجه عام اسطنبول السياحه فيها مزاره جدا وفي ناس كثير في خلال فصل الشتاء برده مش بس فصل الصيف الجو طبعا جميل جدا و طبيعه الجو في المناطق ديت بيكون ماء للجو الاوروبي اللي هو الجو فيها بيكون شديد البروده وبتسقط الامطار وهناك العديد من الثلوج في فصل الشتاء وبرده من سائق في اسطنبول بسعر رخيص (https://cardrivertourism.com/%D8%B3%D8%A7%D8%A6%D9%82-%D8%AE%D8%A7%D8%B5-%D9%81%D9%8A-%D8%A7%D8%B3%D8%B7%D9%86%D8%A8%D9%88%D9%84-%D8%A3%D9%88-%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%B5%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%B9%D8%A7%D9%85%D8%A9/) انت عشان برده فصل السيد بيكون الجو جميل جدا والربيع بتبدا الورود تفتح وفيها عندهم زهره شهيره جدا بتتزرع بكثره في فين تركيا هيا زهره التوليب لو انت رحت سياحه في تركيا خلال فصل الشتاء هتلاقي الاجواء هناك جميله جدا برده لو انت اللي وقعت ثلج من هو ايه اللي ماشي في الامطار مقدمات
تفصلي شتاء برضو تجاوب يكون جميل جدا في اسطنبول رغم البرد الشديد في انها بتكون في الجمال والروعه الحفلات والطلعات فيها مقتلتنيش ابدا في فصل الشتاء برده لو عرفت تستمتع بالاجازه كويسه و بسعر كويس هاروح للطنبور خلال الشتاء الجو هناك بيكون كويس جدا وجميل لهم كنت اخد معاك هدوم ثقيله شويه ممكن يكون معك سياره ومع سواقه عشان يسهلها لقيت الانتقالات داخل اسطنبول بكافه الادويه في حاجه هناك ممكن تاجر فندق مسهل كويس برده في الشتاء لو انت حابب فندق على اطلاله مميزه ممكن السعر زيد شويه بياخد كل كل الاماكن اللي انت عايز تروح هاو ممكن تطلع على كل المعالم السياحيه في الشتاء فهي موجوده في الشتاء وفي الصيف مش مختصر على الصيف بس مطاعم هناك متقدم لوجبات جميله جدا في مطاعم عالميه هناك وماركات زي ما تحب وفي مطاعم تقليديه بتقدم الوجبات التقليديه وما تنساش برده انت هتروحي للاسواق هناك في الاسواق جميله جدا والدنيا حلوه جدا في فصل
الشتاء زورو تركيا في الشتاء في هي جميله برده .

اضبط لان عدد السياح الى تركيا الى عدد كبير جدا رغم الاجواء والاحداث الهامه ولكن سياحه مستمره بشكل جيد جدا في اسطنبول في تركيا بشكل عام لان التبويض بلد امن جدا و بتتاخذ كافه الاجراءات الاحترازيه عند قدوم الرياح لديها ومن الجيد ايضا زياره اسطنبول في هذا الوقت من العام لان الاسعار بتكون نوع ما اقتصاديه وبسيطه فلو كنت عايز تقضي وقت كويس وسعره كويس جدا فكر اللي انت تروح زياره اسطنبول في الوقت ده في الشتاء الشتاء هناك ليجا والانتباه خاص جدا مميز خالص الجو هناك بيكون ساحر وجميل جدا وخصوصا خلال فتره الليل بنات العديد من الحفلات التى تقام في الليل لكن الحضور احداها يمكنك رؤيه العيد من المشاهير في الاماكن يمكنك تصور معهم يمكنك الناس والاستمتاع الجو الرائعه